40 års galej

Yes, det var jag md.f på i fredags..
Det var Mallan & Emmi som firades ( 20 + 20 )
Först sågs vi några stycken här hemma o drack lite vin sen bar det av till Lambert´s.
Det var en trevlig kväll, god mat, mycket skratt, gamla ansikten
(eller a gammla o gammla, vissa har man inte sett på ett tag).
Sen blev det en sväng förbi joar också, var faktiskt kul där med..
Var ju inte lika kul o jobba sen i lördags med pannknack o illamåeénde,
men det gick de med. Sen vart jag bjuden på fest på lördagskvällen,
men när jag kom hem från jobbet var jag helt slut, och så skulle jag jobba igår också,
så det blev ett sängbesök för min del ist.

Det var min helg det, och skojj har den varit (syftar på fredagen)

Ny vecka, nya tag

Kommentarer
Postat av: Elin

ooohhh..dä måste ju betyda att dom oxå ska spela på hultan i år! jag hade ju tänkt mej en dejt mä håkan då..kanske kan fixa some kind of dobuledejt? va tror du om dä?

2008-03-03 @ 18:19:53
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0