Orkar inte mer, vill inte längre

Jag har haft en konstig känsla i mig nu ett par dagar
och det är ingen bra känsla..
Tänker så mycket konstigt hela tiden, usch.. Kanske det är
sanning, kanske är det bara "den" känslan som gör att det känns så, hm.
Men vill inte känna så för det är en himla skum & tom känsla.
Jag vill göra saker och umgås, men känslan inuti mig vill det inte..
Och vill man må bra och ha kul måste man ju umgås osv.
Men jag har ingen ork för det, känns inte som att man räcker till.
Sen ser man alla andra som mår så bra och är så kära och har det bra,
då tänker man ingen, jaha, men vem har jag då? Varför kan inte jag
få vara normal, må bra och ha någon som resterande av världen
verkar ha? Åter igen: VARFÖR ? ? ?

Det är nu man är ung och ska leva livet, men jag vill bara dra nå gammalt över mig och försvinna, förgott !
Tänk att bara få komma bort, glömma allt och bara vara

Kommentarer
Postat av: Malin

Emma jag tycker inte om de jag hör... Vi måste hitta på nåt någon dag och bara vara... Du vet att när boddan och mallan är igång kan de bara sluta bra:) Museum? Puss puss

2008-01-20 @ 09:20:18
Postat av: Elin

:o men Emma då. Alla har ups and downs..snaaart är du på g å lever livet igen..woohoo =)

2008-01-20 @ 10:46:56
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0