Gott Nytt År

Ja, nyårsafton igår. Och den inleddes med sjukdom.
Tokförkyld, snorig, täpt, tjock i bihålorna, hostar o feber, kan ju inte bli bättre.
Så jag börjar nya året med att vara sjuk, KUL..
Det låter ju bra, mitt horoskop som sa att 2008 skulle bli bästa året (bra start).

Skulle bara ha varit hemma igår, men det finns ju vissa "tjatmostrar",
så drog i mig några Ipren o åkte till Carro som hade lite galej med 60-tals tema : )
Det var skit kul, gamla klassisar ifrån lågstadiet o från fotbollen som var där.
Vi började dricka champagne vid kl:19 redan, heh.. Den godaste jag druckit,
den smakade bra och gick att dricka, överraskad!
Sen åt vi lite mat o drack gott. Sen blev det Sing Star, typ hela kvällen ; )
Sen ramlade det inte lite guy´s också, trevligt. Sen vid kl:23.50 gick vi ut på torget
o skulle titta på raketerna o säga gott nytt år.. Det smällde kors o tvärs, hit o dit, här o där.
 Dom var överallt.. Några puckon avfyrade en snett, så höll på o få den in under kappan, upp i röven, men
jag klarade mig, som tur var. Haha!
Sen gick vi ner på Joar i nån timme, ville träffa syster lite också, så var där i två timmar.

Idag mår jag bra (förutom förkylnings skiten då), men blir nog en stillsam öhhhm, tisdag
äre va.. Japp, för imorn så fyller jag år ; ) Hela TJUGOETT år..

god fortsättning


Kommentarer
Postat av: Elin

Graaaatttiiiiis Ääämmaaaaa =)

2008-01-02 @ 21:36:35
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0