Födelsedag

Yepp, idag fyller man år då.. Hela 21 år, ojoj..
Mallans sms "bara 9 år kvar till 30 nu", HAHA, tack för den du ; )
Dagen har varit kalas, förutom att jag har feber o fortfarande är sjuk.
Men jag fick det jag önskade mig : ) Trodde jag a l d r i g!
Jag har tjatat å tjatat åå tjatat ååå tjatat och nu ÄNTLIGEN
är jag en stolt ägare av:

♥ Sex and the city boxen
Konsertbiljett till Hardcore Superstar

Det är boxen och biljetten jag ville ha (mest boxen)
Och så fick jag det, ÅH..
Sen fick jag presentkort på H&M, lotter, refill och choklad ♥

Av syrran fick jag inget, hon drog till Åland ist på kryssning, men¨
får väl se vad hon kommer hem med ; )
Vem skulle tacka nej till en gratis kryssning, inte jag ; )

Tack för alla grattis sms & fb inlägg & inlägg : )
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0