Världens Braaakfest

Kunde man ju tro att jag + c&o skulle på, men icke..
Det var en enklare "jobbförfest" kan man säga, förutom
3-4 st som inte är delaktiga i vårat jobb då, men endå ; )

Var en trevlig start med, musik / VIN / mello / korttagning + pose / prat osv.
Ni vet ju hur en förfest går till. Mellon  lyssnade jag tyvärr inte så mycket på dock.
Brukar jag ju göra, men tar reprisen på måndag efter jobbet ist : )

Sen knalla vi runt hela stan innan vi bestämde oss för en kväll på chili, träffade sysslingen där också : )
kvällen där  varade inte så länge för 2 st. Sen nån timme efter knallade jag o Sofie
upp till grillen, för vi var hungriga, en kokt med bröd satt fin fint i kistan.

Sen gick vi hemåt.. Så skönt! Sen när man lagt sig osv. ringer telefonen av en
som inte mår SÅ bra direkt, så spec. hjälp för denna person, men tror det är hyffsat
lugnt nu..

Ska ta mig o sova en blund, ska bli riktigt skönt känner jag!

God Natt På Er : )

Kommentarer
Postat av: Elin

Mitt-i-natten-bloggar gillar vi! då kan man skriva saker man verkligen inte borde! ´=)

2008-02-25 @ 12:05:25
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Elin

Haha nae du höll dej nog rätt bra i skinnet faktiskt..den här gången..nästa vet man aldrig..dä ä ju kul för oss som läser om dä skulle råka bli nåt skitpinsamt =)

2008-02-25 @ 12:29:39
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0