Snurrig i kolan

Har hållt på o packa idag som en tok (eller nja, försökt iaf)
Jag kan verkligen inte kasta saker, fattar inte.
Nån annan skulle behöva rensa o packa åt mig..

Snacka om snurrig i kola idag. Jag o Lina skulle gå
till ica, då hittar jag inte mitt bankomatkort eller körkort,
jag får ju panik. Fick för mig att jag glömt det på Boulevard igår,
så typ springer dit, för det stägde om 10 min, halvvägs dit kom jag på
att jag hade använt det på ica igår, så in där o fråga, sen när vi går därifrån
kom jag på att jag hade använt det här hemma inatt, beställde grejjer ifrån internet.
Så jag letade runt, sen så låg det i tjocktröjjan jag hade haft på mig, haha..

Vilken hysteri det blev, tänk så hade jag spärrat det o beställt nytt körkort (går det?)
sen hittar jag det hemma, haha.. Snacka om SNURR!

Nu tv, sen säng
GodNatt

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Jag kommer ihåg en historia om en ipod...:) Den kom också bort på nå sätt, men den hittades senare hemma i en morgonrocksficka...haha

2008-02-21 @ 16:32:10
Postat av: EMMA SVARAR

"HEMLIG BEUNDRARE": Haha, äsch tyst på dig. Det är faktiskt sånt som händer Malin/Hannah!

2008-02-21 @ 20:41:49
URL: http://boodin.blogg.se
Postat av: jenny

haha låter precis som jag! letade som en tok efter bilnyckeln..efter 10 min kom jag på att jag hade den i handen =D

2008-02-22 @ 23:54:37
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0