Komiker

Det som var absolut bäst på mello igår var ju när det var paus
och komikern (kallar man han det tro) Björn kom in ; )
Han var en rolig prick, satt och skratta där ett bra tag..
Tur att dom finns så man kan få sig ett riktigt gott skratt ibland.

Fast det enda riktiga goda skrattet man får är ju med riktigta vänner ♥
finns dock några av dem jag saknar i mitt liv



Och idag är det tråk söndag, med stora bokstäver!
Förstår inte att dom är så tråkiga..
Ska nog lägga mig i sängen och fortsätta kika på några Sex and the city avsnitt,
det gör en på lite bättre humör iaf : )
Skulle vilja ha tagit mig en prommis idag också, men det börjar redan mörkna!

Fick min alla hjärtans dag "present" idag av mammi också, ett halsband med ett hjärta
där det var ett E på (eftersom jag jobbar hela veckan fick jag det idag) Thanks Mammi ♥
 

                                                                                                                                                                                   17 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Hannah

Dom är från lite olika ställen, men den t-shirten är från Lindex ; )

2008-02-10 @ 20:40:18
URL: http://ejnersten.blogg.se
Postat av: Elin

Braaa..nu vet jag vart jag har dej!
Vilken snäll mammi då som ger presenter å grejjer såhär dagarna innan å allt. min lillebror fyller år på alla hjärtans dag så han brukar stjäla all jäkla uppmärksamhet. fan då ;)

2008-02-11 @ 15:58:23
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0