Kändistätt

Som sagt, jobbade nästan heeela förra veckan + hela helgen..
3 kändisar på mindre än en vecka, i torsdags kom Rickard Herray (eller hur han stavas)
och i lördags kom först Mark Levengood in o åt, sen kom Markoolio också.
Och min kommentar var: Om man kollar snabbt så ser det där ut som Markoolio,
Sofie´s svar: Men åååh, det ÄR ju han. Jag: Jahaaa, haha. Allt kan man ju inte se ; )

I lördags missade ju jag Mello : ( Efter jobbet åkte alla hem till Sandra (jag, sofie, emma, karin och sandra)
Jag o Sofie åkte egen bil, och förföljde Emma ifrån coop, något rädda dom blev, dom trodde
att det var några som skulle kidnappa dom, så dom vågade inte åka o parkera, haha.

Sen blev det bullkalas och film hos Sandra, Underbar och älskad av alla av. Martina Haag.
Den var bra o skit rolig, haha.. Sen har det bara varit jobb, jobb.. Men nu än så länge
jobbar jag bara på fredag den här veckan ("peppa peppa ta i trä"). Så vi får se
hur det blir...


9 dagar kvar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0