Jobb, jobb och åter jooobb

Känns som om det är de ända jag gör nuför tiden..
Bara jobbar & jobbar.. Visst är det bra, men jobbigt ibland o man
hinner aldrig träffa nån och hinner/orkar inte blogga.
 Eftersom jag jobbar till kl:23, är man rätt mör, så då sover man till
kl:12-13 dagen efter, sen åker man till jobbet vid kl:14.30.
Men ihelgen är jag ledig iaf, ska bli SÅ skönt : ) Enda hela lediga helgen nu på
ett braaaa tag. Och jag fick ett nytt schema igår, och jag har ett pass den 27e när
jag ska på min efterlängtade Hardcore Superstar konserten, måste få den bort bytt, annars
är jag "sjuk" helt enkelt.. Kommer aldrig i hela mitt liv missa den, som jag längtar.

Om man skulle ta sig till sängen snart för lite efterlängtad sömn?

God natt på er nattugglor : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0