Har aldrig sett något så bra, i´m in loove

Konserten igår, finner inga ord. Har aldrig sett något så bra!
Vi kom dit vid kl:18, vid 18.30 så spelade LILLASYSTER en halv timme,
dom var hyffsade faktiskt. Hade bara hört en låt av dom tidigare (covern på Umberella).
Efter dom var det CRASHDIET, dom var väl så där.. För
mycklet Guns n' Roses - Axel Rose inspererat, men gick att lyssna på.
Sen det eviga väntan på dom ABSOLUT BÄSTA, nämligen ♥ HARDCORE SUPERSTAR ♥

Dom var hur bra som hellst, sång/låt mässigt, scenmässigt, ja allt..

Bästa band live, ever! Jag ska se dom snart igen, 21 Mars, kan knappt vänta!

Nästan så att jag vill åka till Borlänge i sommar och gå på Love n' Peace festivalen,

dom ska spela där med nämligen!

Soo loong!

image19

image22                       
CRASHDIET                                                          


Kommentarer
Postat av: Elin

Du ska ju komma te huuultan i sommar jöö =) dä har ju släppts massa goodie bands nuuu..å så kommer ju min stora kärlek - -> håkan hellström!

2008-02-28 @ 14:35:46
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Elin

Haha jaa..alla vill tydligen ha fyllebloggar. Nästa helg får jag ta igen dä om jag ska ut..dä måste jag lova!
Å jaa,,ta er en allvarlig funderare på dä här mää
hultan i sommar..dä vore ju aaasgött =)

2008-03-02 @ 14:28:56
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0