Bingo Rimer

Idag är jag ledig, häärligt : )
Men dom ringde o frågade om jag kunda jobba imorn, men
jag sa nej. Enda lediga helgen för sjutton!
Vill ju ha ett liv utanför jobbet också! Så idag har jag mest slöat,
gick upp, duscha, föna, åt frukost, fortsatte föna, sen gjorde jag
mig i ordning (onödig fakta, men ändå) för att sen bege mig u på stan.
Träddade Flizan och hennes bäbis hund, så SÖT den var, och sådär valp len : )

Ikväll så hälsar Bingo Rimer & hans "filmteam" på hos oss på Joar Blå, om jag ska dit?
Neeeru, blir nog en hel del 89:or o dom nyfyllda 90:orna som slingrar sig
där nere!

Blir en lugn o skön fredag framför Let´s Dance, kommer nog somna tidigt
ikväll, trött som tusan!

 Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja..vafan Ääämma..jag hr ju undrat VAR ÄR DOOO?! =)
Ja..dra te Norge! dä ä huuuur gött som helst! snakke norsk! woohoo!

2008-02-09 @ 10:35:55
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0