Uppesittarkväll, typ

Började dagen med att jobba!
Sen upp på stan och köpte den sista julklappen, så
allt är färdigt inför morgondagen!
Sen åkte jag och Sis runt lite och småfixade lite också..

Nu ikväll har vi haft lite "julmiddag" med famlij och farmor,
så nu är jag helt slut!
Skapligt sugen på att krypa ner under täcket nu, och det tänker jag göra också.
Blir en lååång dag imorn, börjar med grötfrukost här, sen bär det av vidare
emot mormor & morfar, som vanligt på julafton.
Sen vid kl:16 börjar jag jobba, så det blir lite stressigt imorn!

Sen kommer den efterlängade juldagen, tjoho..
Frågan är ju bara den: Vad ska man göra / vara? Blir något
att fundera på under natten och imorn..

God Jul allesammans : )

...Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0