Total Spårning

Det är väl det minsta man kan säga om juldagen!
Huh.. Om jg säger så här, jag är glad att jag inte hette Jenny dagen efter, stackarn!
Men det var en gaaalet rolig kväll på f-100 gatan, det ska jag inte sticka under stolen med : )
Dock var det inte lika skojj på joar, det var FÖR mycket folk, började med att man fick köa i ca 30 min.
Sen där inne var alla som packade sillar, och 1 km kö till allt.
Jag och Sis höll på att bli utslängda dessutom, good work ; )
Men över lag var det en toppen kväll!

Annandagen spenderade jag och sis till en början i Västerås hos Lisa & Peter,
kul att träffa lite nytt folk och så..
Sen vid 12 tiden kom pappa och hämtade oss, och vi kunde såklart inte hålla
oss ifrån joar, så hamnade där ytterligare en dag. Fast det var skit kul där, lagom mycket folk,
inga 1 km köer osv. Så ännu en lyckad kväll : )

Gårdagen trodde vi skulle bli lam, men icke..
Vid kl:22 var det bara att korka upp, igen! Dock var det inte den
bästa idén av mig, för nu är jag sjuk : ( Ont i hela kroppen, hostar, snorar, feber!
Fast lite vett hade jag, började känna av det redan igår kväll, så jag höll mig i skinnet och
gick hem när dom andra drog ner på joar. Fast jag hade nog behövt varit hemma heeela kvällen,
utan alkohol och i bastun istället.. Menmen!

Så vi får väl se hur nyår slutar, jag hade feber och var sjuk förra nyårsafton,
så det kanske blir en repis på det..

Nu blir det nog ett besök till badkaret eller bastun!
Hoppas ni haft en bra jul och trevliga spårningar i mellandagarna ; )

... Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0