Spänning

Det var ju de näst sista programmet av Bonde söker fru igår,
riktigt spännande var det ; ) Jag hade rätt på 3 st vilka dom valde, sprack dock när Peter skulle välja!
Jag och Mallan har ju följt det slaviskt sen det började, nästan varje gång
ihop också, fast igår fick jag nöjja mig med sis som sällskap, funkade det också.
Men ikväll är det ju de absolut det sista programmet, och jag ska jobba till kl:21, så jag
missar det : ( Vet nog en som jag ska försöka få att spela in det till mig ; )

Nu har jag bara en julklapp kvar att köpa också, then i´m done!

Haha, det här inlägget vart verkligen ett ointressant inlägg att läsa
känner jag! Menmen, shit happens, eller hur? :p


...Ciao

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Haha. Jag tror mitt tålamod skulle ta slut redan innan jag ens hade börjat mä dä där huset :D jag tittar hellre på ditt (A)

2008-12-18 @ 11:44:35
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0