Fuck you right back

..... Bye bye bakfyllan

Jag säger bara en sak, jag mår över förväntan bra efter gårdagens
festligheter. Trodde att jag skulle må som en påse skit idag,
men icke.. Vilket jag är mycket glad för!
Mina gamla dagar som bakfull verkar ha flytt ifrån mig (peppa, peppa, ta i trä)..
Nu är man ju människa igen!

Kvällen var riktigt bra, rolig, galen, trevlig, och.. mysig!
Mådde dock inte speciellt bra på Joar, så jag knallade hem lite tidigare,
och i garderobs kön träffade jag 2 trevliga prickar, en av dem var min f.d idrottslärare
på högstadiet, haha.. Lite komiskt! "Snygg Martin" kallade vi tjejer honom då,
och det kallas han tydligen fortfarande, haha..

Om min kära syster kunde ta pch vakna till liv, så vi kan gå och äta keeebab och ciao ciao,
standard dagen efter, sitter som en smeck i magen!

Keep the party going, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0