Galet Bra Helg

Torsdag:
Var ute och gick, träffar på Emma & Ida (umgick mycket i högsdatiet)
satt med dom o tjattra ett bra tag, det var skoj. Inte varje dag man
träffar på dom eller umgås. Sånt där blir ju bara av när det är spontant : ]

Fredag: 
Träffar Sofie vid Boulevard, fikar o pratar ett tag. Sen bar det av till jobbet.
Får ett sms: "Ska du med ut ikväll, fribiljett :-)" Var meningen att det skulle bli
en lugn kväll, men jag tackade JA, stressade hem efter jobbet, duscha o gjorde
mig i ordning, Lisa kommer i Taxi o hämtar upp mig o vi åker hem till Emma
där Sofie, Karin & Tomaz också var : ] Sen blev det Taxi ner till Joar, och det var 
faktiskt kul, hör & häpna. Helgen innan löning och allt.

Lördag: 
Tacos hos Emmi kl:18. Lat som jag är tog jag bilen, hämtade upp Malin på vägen.
Emmi, Hanna & Marita står med trynena tryckta emot rutan när vi kommer ; ]
Nyfikna som dom är.. Det blev en lååång och väldigt trevlig kväll. Vi åt, prata,
spelade " Med andra ord", åt godis, kollade på Körslaget & Sing - a - Long, m.m.
Det slutade med att Hanna & Jag (äntligen, eller Emmi? ; ] ) åkte hem strax innan o1.3o!
               
En kalas bra helg med andra ord. Och soooolen är framme, kan det bli bättre?
Tack ni underbara, detta måstes göras om, snarast : ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0