Det gick inte som jag tänkt mig

Nej, inte alls..
Efter att jag hade växlat pengar, så åkte jag till Hälla
för att köpa mig en bikini där på Stadium (jag har en "check" på 230kr).
För det första: så glömde jag den förbannade "checken" hemma,
och för det andra: så hade dom inte packat upp bikinisarna där än.
(bara på stadium i stan tydligen).
Så hela min dagsplanering har ju gått käpp rätt åt . . . . .
Sen har jag inte packat en ända pryl än heller, så vare med det :[

Men Emma & Frida på jobbet har "löst av mig", så jag slipper
ta ledigt, så snällt så. Något positivt iallafall :]

Nähe, om man skulle se till att få lite krubb i kistan,
så man kan packa något sen. (kommer säkert inte bli av, men endå).

Vi hörs :]  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0