STÖTEN

Yes, idag fick jag mail (dock inte hannah, för dom stavade fel, i ist för j i mailen)
Men snäll som jag ät så skickade jag det till henne :)
Så vi ska befinna oss i Stöten den 2 december, för vi drar igång tidigt
på måndagsmorgonen den 3 december.
O i dag skulle vi skicka in storlekar, för dom skulle beställa kläder åt oss,
"utekläder" ska vi också få, iih : ) Vadå  l ä n g t a r ? Mhmm..

Annars så har jag både varit i Uppsala o Västerås idag..
Jag hämtade upp Fisan (sofie) efter min vistelse i Uppsala,
då drog vi till västerås för shopping : ) Me love!
När vi var där träffade man på en del ansikten, Hannah & Linda, Lina,
sen på Ikea Katarina, Hanna & Oscar.

Med sig hem fick man: Ett par glansiga tights i "baddräkts tyg", en vit glansig
skjorta i satin, typ. En lila t-shirt (sällan jag o hannah köper likadana saker) ; )
Sen ett par pumps med hööög klack :-/ Heh, Sofie tvingade mig...... Typ, hon sa
att jag faktiskt kunde gå i dem, jaja tänkte jag.. Får se hur långt jag går i dom, haha ; )

Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Hannah

ALLTID DU & JAG EMMA :D
VI KOMMER SE LIKADANA UT NÄR VI KOMMER UPP!

2007-10-25 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0