Sömnlös

Satt här framför burken till 02.30, om inte längre inatt.
Se vad en (två) energidryck(er) kan göra.. Sen när jag väl
kom i säng, kunde jag ändå inte sova. Då blev det "nattliv" på tv4
ist. Så värdelöst! Och det var ett pucko som ringde in på det här:
"Ett yrke" _ _ _ _ _ _ _ , de 3 sista bokstäerna var ARE
Sen blev den andra bokstaven I och emellan åt visades R som
första bokstav. Hon programledaren stod o gav ledtrådar: "dom som arbetar
inom kyrkan gör det" " tänk på Nothredam" sen sa hon "i n g a r e",
Sen är det en som ringer in och svarar: "F I S K A R E", suck. Lagom trött
man blir på sådana puckon! "R I N G A R E", var det ju (för er som inte fattade det).

Dagen idag då:

Vaknada och gick upp, slog på The Voice tv, skulle sätta mig i sängen
med datan, men tror ni internet funkade.......... Eh, nej!
Då gjorde jag mig i ordning ist, en annan som är fritidsforskare har ju inte så
mycket för sig.. Men jag träffade Mallan, Tompa, Emmi & Mathi iaf för lunch på Vita.
Och när vi kommer dit så har dom ändrat onsdagens meny :-( Enda dagen som jag tyckte
om där, nej det byter dom ut.. Blir sååå trött! Så man blev åskådare, igen!

När vi ätit klart tvigade vi in Emmi på Totte´s, för håltagning i öronen (nej, hon hade inga innan)
Efter mycket om och men fick vi in stackarn där, o det fanns tid.
Så nu är hon "en i gänget" :-) Efter det blev det ett parti kort hemma hos Mallan.

Sen åkte jag med syrran till GG´s, för det är ju fotboll ikväll :-)
Sverige - Nordirland

That´s my night...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0