Säsongare, dec-april

Japps, det är de man ska bli : )
Jag och Hannah, det ska bli jädrans kul..

Idag sov jag förövrig till kl: 14, vad har hänt med mig? Så länge
kunde jag bara sova förut, när man var ung o var ute o rännde hela nätterna ; )

Annars då, installerat Offiec hem- och studentutgåva -07.
Skrivit mig ett nytt CV, har ju lite nytt att tillägga på den, så då
bestämde jag mig för att skriva om hela ist. En annan som är
fritidsforskare har inte mycket annat för sig.

Igår kollade man ju på fotbollen också, S U C K!
Hur kunde sverige dega så? Pinsamt ju..
Men trevligt sällskap hade man iaf : ) Huvudsaken!

Ikväll blir det nog till att spela lite kort hemma hos/med Mallan : )
Får se vem/vilka som joinar oss. Hannah och Hanna ska ju bada, "nattbada" btw.

Igår pratade man med Lisa också, vi har betsämt att vi måste och ska ses,
var ett bra tag sen nu : (

Funderar hårt på att åka o köpa mig en egen data nu också när man ska vara borta
ett tag, måste ju hålla kontakten och uppdtarea mig om vad som händer här hemma,
ska bara flörta lite med pappsen, så man får lite finansiering därifrån : )

Hejsvej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0