Salong, sax & Kristina?

Kan ju bara betyda en sak, yes, jag har besökt
frisören idag. Salongen Form rättare sagt. (rekomenderas)
Burret behövde kapas en aning, men inte för mycket..
Det tar emot såååå att gå dit, men kännder sig så fräsch o skön
i håret när man går där ifrån. Förstår inte varför man drar sig SÅ för
att gå dit. Det är ju så skönt att gå där ifrån!

Kersti ringde mig typ kl:8 imorse o ville att jag skulle
komma o jobba kl:15-21. Och jag hade ställt klockan på 9.
Då blir man skapligt glad, menmen..
Efter besöket hos frissan o en fika med Sofie på Tant Gredelin
så vare bara att åka ut till Hummelsta o jobba!
Gick bra o var kul, like always! (får se hur länge till man tycker det ;) )

Stog mycket i kassan ikväll, över en timme :-P
Och det var kul, förutom när det kommer puckon som
beställer en omelett, sen när den ropas ut påpekar puckot
att han beställt en hamburgetallrik, hallå, vem hör inte skillnad på en
O M E L E T T och H A M B U R G A R E, inte en bokstav likt liksom..
Menmen.. "Kunden har ju alltid rätt", så fan heller ;)

Nehe, sängen nu då. Ska till Uppsala imorn, o då
måste man vara pigg o fräsch!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Hannah

jasså så emma har varit och klippt sej, äntligen :) vem klippte dej då?

2007-10-30 @ 14:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0