Gääsp

Börjar väl vakna till liv nu, huh..
Usch, var en riktigt jobbig natt.. Sista tjugo minutrarna
kändes verkligen som 2 timmar..
Gick bra fram tills kl:4 typ, då börja jag bli trött, så trött
att jag mådde illa. Har aldrig uppskattat min säng så mycket som imorse vid kl:8.
Men är man bättre "förberedd" o har sovit innan så skulle det nog gå kalas att jobba
natt. Var faktiskt kul, o inte samma hets som på dagen/kvällen.
Men det fanns att göra vill jag lova! En erfarenhet mer :)

Ska nog snart gå till min kära säng igen, har bara sovit 7 timmar idag, på
förmiddagen/dagen dessutom.
Och så man inte börjar vända på dygnet, mindre kul..

Karin o jag ska rocka på fredag ; ) Hehe..

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0