BWO, woho

Haha, jag är riktigt finulig ibland ; )
A, gårdagen då:
Började med att jag var hos tandis : /

Sen var jag med Fisan........

Sen kom Karins mamma o hämtade mig (karin var såklart med)
Så fick vi skjuts till Emma, där vi skulle tillbringa kvällens förfest.
Och där var Sandra o Fisan, wiie.. Heh! Sen kom Emmy o Katarina,
sen typ innan vi åkte ner så kom Josefine.
Vi åkte taxi ner till sparbanken, o gick resten..
På vägen ner hände ett o annat, polismöte bla. :-P

Joar var väl så där, ingen höjdare.. Inte BWO heller för den delen..
Men var endå kvar tills det stängde, fråga mig inte varför..
För sällskapet hem kanske, vad vet jag? ; )

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0