Beck, i guds namn

Yepp, den har jag o Fisan legat o kollat på : )
Den var riktigt bra, som alla Beck filmer är iofs.

Igårkväll då:

Jag följde med Hanna till hennes morfars 70 års kalas.
För vi skulle jobba sen..
Men först var det gooood mat o roliga sånger/människor.
Hanna sa att det bara skulle vara gammlingar där nere.
Fine, hehe.. Kände ju iaf 4st där nere : ) Skojj o träffa dom.
Men dom blev lite förvånade över att jag var där. Hehe..
Sen efter allt, så agerade jag o Hanna Bartenders, vilket
var riktigt kul! (inget avancerat direkt) men endå.
Efter ett tag hittade jag en dricks-burk som jag ställde fram,
o resultatet blev 160:- var efter 2 timmar, då vi byttes av för
vi ville åka hem. Så det var väldans lättförtjätna slantar. Fick
dessutom 1L vodka med mig hem också för "besväret" som det absolut
inte var... Så det var en kalas kväll igår, helt enkelt.

Nu blire sängen, ska upp imorn.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0