16 Oktober

Ja, då har man skaffat sig en blogg..... Igen!
Tog nyss bort min gamla som jag inte skrivit i sen nyår -06,
hoppas man uppdaterar den här lite oftare!

Idag har jag inte gjort så mycket, förljde med Lina till apoteket,
hon vågade inte gå själv ^^

Sen idag fick jag o Hannah beskedet om hur våran vinter ska se ut.
Den kommer nämligen spenderas i Stöten : )
Wii.. Åker dit den 3 december och kommer hem efter 13 april, det ni ; )
Ska bli grymt roligt och spännande!

Nästa vinter planerar vi att åka till Norge och jobba,
efter det ska vi r e s a! Thailand, Australien m.m.

Kommentarer
Postat av: LINA YOUR QUEEN

Haha det vågade jag visste....eller? ;/

2007-10-17 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0