YEEEEES

YEEES! Jag har äntligen hittat låten
jag har varit ute efter sen i lördags :)
Minnen ♥

När jag såg vad låten hette, visste jag att
det var den. Kom då på att dom sjöng det i början! : )

Annars då, käkat på Boulevard idag, gott!
Sen så har Hanna varit här på besök, hon hjälpte
mig med en sak, inte för att det var nå spec. men endå.
Trevligt med besök då & då : )

Ååh, snart ska man flytta.. Börja kännas lite. Man springer runt
o letar efter grejjer, skriver listor, lägger fram o hej å hå..
Men det verkar inte vara nån som bryr sig. Jag o Hannah ska faktiskt
flytta o vara borta i ett halvår, men ingen som säger att dom kommer sakna oss,
eller att dom vill/ska komma upp. Jag säger som Hannah: hade det varit mina kompisar
som skulle göra nått sånt här hade jag redan bokat en stuga, typ över nyår eller nått.
Men ah, dom kanske tycker det ska bli skönt att bli av med oss, vad vet jag? :-/

Mamma, pappa, syster, mormor  & morfar kommer iaf sakna mig o
ev. komma upp ♥

Nu, Ugly Betty & sen Desperate ; )

TJIING!

Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTA LINA!

klart jag kommer sakna dig!! jag vill verkligen inte att du ska åka ska du veta!!!! men jag kommer ju och hälsar på såklart :D utan dig skulle jag inte vara hel, jag älskar dig tills min död

2007-11-29 @ 21:40:51
URL: http://linabodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0