Naket på Bondfest & Mycket Skratt

Igår var det kalas, o massa folk här..
Kom vid kl:14 o dom sista begav sig vid kl:20..
Och det var jag som fick köra hem dem..

Sen åkte jag o Sis till HB o käkade mat :-P
Smakade lika bra som vanligt, heh.. Blev dock förbannad på en kärring!



Sen vid kl:22 ringde John o tyckte att jag skulle komma ut
till vischan på fest.. Jaha, tänkte jag..
Drog med mig syrran (vi som planerat en lugn film kväll, tjena)
i snöovädret ut till vadsbrunna på fest, haha...
Johns kommentar när vi var framme:

" Vadå, hur kunde du missa bron? Det är ju en liten bäck som rinner vid den!
Jag: John, det snöar som fan ute, ingen "bäck som rinner" nu inte.
Han: Va? Gör det.. (tittar ut) Ååh fan, det snöar ju!"


Och aa, det slutade ju som de gjorde..
Alla var kalasfulla, en viss person får ju för sig att alltid klä av sig
när det är fest. Ut i snön o rulla sig, sen på med kläderna.
Sen åkte kläderna av igen, endats en strumpa täckte härligheten ; )

Snöbollskrig inne (typ), hoppade på borden, satt på cd skivorna (sen skyller
dom på att det är en 2 åring som lekt med skivorna så dom är repiga)
Yeah right, haha... Bästa kommentaren:
-" Emelie?
- aah?
- visa fittan, så får du popcorn"

HAHA, höll på att dö av garv! Så jävla härliga människor..
Hade så ont i käkarna när jag kom hem för jag har skrttat så mycket.
Kom hem vid kl:04.30, snaaark.. Men det vare värt. Var riktigt kul!
Så kul att man har kontakten med gamla kompisar som man festade med
och hade hur kul som hellst med för 7 år sen ♥
Kanske blir nån bild senare...

Sen när vi skulle åka:
Dom: Ska ni åka nu?
Vi: Aa
Dom: Meeh, ni måste ju stanna till kl:06, det är den perfekta tiden att åka hem på
Vi: Men åååh, alla har typ deckat o en står o spyr, ska vi stanna kvar o prata med er två då?
Dom: Aaah : ) Varför inte, haha?


Ojoj, bondfolket är fan det roligaste folket. Dom verkligen bjuder på sig själva
och skämms inte för något, typ! Var en helt kanon bra kväll iaf.
Hoppas dom kommer på fredag!

Varit o handlat lite skit för 700:- nu som ska med upp nästa helg, huh!

Duschen nästa.... Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0