Lördag & Söndag

I lördags var jag bara hemma, tittade på High School
Musical 1 & 2 : ) Dom är så himla bra!
Så jag o syrran låg spikade framför tv:n.
Sen var det ju Sverige - Spanien 0-3, tråkigt
pinsam match.. Men Spanien var riktigt bra!!


Söndagen, pappa väckte mig med ett sms ca kl:11.15,
"Hardcore Superstar på 4an kl:11.25", stog det..
Bara att sätta på tv:n o titta, så bra : ) Och sångaren Jocke,
vilken jävla stil människan har, haha. Hoppas jag är ledig den 27/2 -08
för då spelar Hardcore på Thyrol, och jag vill dit..
Sen vart det Idol reprisen, sen hoppa i kläderna för att sedan
bege sig till kusinen som fyllt år, hela 15 bast, grattis ; )
Så var där ett tag o fika.. Sen fick vi med oss Beckfilmen, "I guds namn", hem
ifrån dom, så tittade på den (igen)...

Det var min helg det.. Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0