Kaaaos

Men ett stort K !
Huh.. Skulle till Akis idag, hade tid 10.20.
Kom dit vid kl:10, finns inte EN enda parkering nånstans.
Åker igenom h e l a p-huset (skylten som ska lysa när det är fullt, LÖS inte).
Tråkigt irriterande, ut o leta, kör uppåt, ingen parkering, körde neråt,
fanns ingen där heller. Tillslut hittade jag en vid akuten, äntligen tänkte jag,
Kl. är 10.15, går till automaten för att betala. Tror ni dom tar VISA kort, nej
bara en massa tankkort o skit. Springer till en annan automat, får en biljettjävel,
springer tillbaka till bilen, och springet in i 70 huset.. FY FAAAN säger jag bara!
All denna stress för 15 min med läkaren :-/  Jag har inte tålamod för sånt där!!!

Vilken dag.. Sen hem, hade så hög musik att rutorna skakade.
Men musiken är som bäst när den är tok hög :-)
Åkte hem till Fi, sen åkte vi ner o fika. Sen ut o hämta mamma ifrån
jobbet o in till stan för att bege sig till tandläkaren också, puuh..
Helt slut, riktigt stressdag!

Hoppas att man mår hyffsat imorn, VILL gå ut som fan :-)

Hannah, snart åker vi, iiih <3

Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0