Joar Blå & Fronda

Först Idolkik hos Malin, sen knalla över
till nästa hus där Alexandra bor och förfesta där..
Eller aah, haha.. Var mycket som hände där igår, jisses!
Undra vad grannarna ska tro, haha.. Lisa var ordentligt på G :D
Både på det ena & det andra ♥

Men efter mycket stön o stonk så ringde vi efter taxin som
skulle ta oss ner till Joar.. Haha, Lisas kommentar i taxin: Konstapeln Munkhammar har anlänt, haha!
När vi väl kom ner till Joar så var det köööö in, inte varje dag. Men det var ju
Fronda som skulle spela, därav kön kanske.
Sen är dom ju SÅ sega i garderoben, o alla trängs o puttas så man typ ligger på varann,
menmen, hehe..

Var hyffsat med folk ikväll med, trodde jag inte eftersom förra helgen var det fullpackat
med folk. Men det var ju löning iofs! Men hade hoppats på att slippa alla dryga 89:or.
(er jag känner, ta inte åt er, ni vet nog vilka jag menar)
Herregud, dom lär ju få gå en kurs i vett & ettikett när det gäller hur man uppför sig ute.
Dom står där på dansgolvet o är apraka (tror dom iaf) o ska ramla in i precis allt o alla,
o ska knuffas. Är det SÅ svårt att försöka "samsas", det finns plats till alla. O alla är där för samma
sak: dansa, umgås och ha kul. Men det verkar dom inte förstå..
Det borde fan vara 20 års gräns på krogen. Vi vet ju iaf hur man beter sig bland folk.

Nog om det, hoppas dom lär sig iaf. Blir roligare för alla då!
Tur att man ska åka i väg snart ett tag, kanske dom hunnit mogna!

Vakndade tidigt idag (för att jag kom på vart min iPod var) hehe.. Pigg var/är
jag också, det är skönt.. Får se vad det blir idag, Gudrun fyller år iaf.
Funderar på att åka till Ikea / Hälla, mm.. Fint väder också, kanske ska
gå en prommis..

Höörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nån som håller med?

2007-11-24 @ 11:56:37
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0