Jag såg det snöa

När jag vaknade imorse vid 9.45 så s n ö a d e det ute!
Holiemakaronie, shit pommesfrites :-P
Men nu har det slutat och snön är borta, poff bara så där. . .
Som vanligt...

Igår så jobbade man, kl:15-23..
Men det gick braa! Jobbar ju med ett SÅNT häärligt gäng, så man
har det kalasbra.. Jag o Sara satt i personalrummet o "kombinerade" våra egna
låtar, lät väl så där, men ändå :D Och läste skvaller tidningarna..
Man hörde vart jag var iaf, för gick o sjöng hela tiden. överallt :)
Haha... Men kul var det! Tänkte hälla lite dressing över Sara också,
men skippade det. Blir så kladdigt :-P

Får se om det blir jobb idag, dom ringer väl vid 15.20 isf..
Annars blir det film o trevligt sällskap, i think :)

Ska snart upp på stan med mamma o äta lunch!

Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0