fördrink, inflyttningsfest & Joar Blå

En fördrink började vi med hos Lövet,
det var trevligt : ) Skulle ha tagit en hos Lisa, men hon
blev sjuk : (

Efter det traskade vi till Moström, hennes och Mattias
inflyttningsfest, där var det en del folk och vi spelade pyramiden,
ett slags öl/vin/sprit spel : ) Och jag åkte såklart på att dricka mest,
as always. Hehe, kul att man inte var så pigg och då var klockan bara 21, heh.
Menmen, vid 22.20 ville dom andra gå ner på Joar, men då gick jag till
Lina, Bella och Ida, som var med lite andra männiksor och hade maskerad, typ..
Så var med dom, alla var typ utklädda förutom jag o nån mer, heh.. Menmen!

Sen knalla vi ner på joar, och det var faktisk kul där : )
Sen när vi skulle hem så SNÖADE det, heh.. Jag skulle ta kort,
men kamerafan strejka.. Eller rättare sagt, batterierna.. Så inge kort på de!
Och det låg kvar imorse :-P Men den är borta nu, för det har regnat och nu är solen
framme..

Vad man ska göra idag återstår och se......

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0