bulimi

"Jag tror att jag har drabbats av bulimidemens.
- Varför det?
Jo, för att jag äter och äter hela tiden, men glömmer ju att spy"


Hehe, min o syrrans hurmor.. Men lite kul tycker jag att
den är, även fast det är något alvraligt man skojjar om.

Igår så var jag och fikade med Malin och Lisa  : )
Var 100 år sen jag såg/träffade henne, så det var kul.
Bestämde då att hon skulle med o partajja imorn : )

Idag då, hann till systemet o handla, sen på vägen hem så ringde
dom ifrån jobbet o undra om inte jag kunde komma och jobba.
Visst sa jag o gick till bilen och åkte ut.
Jenny sa det till Sofie: Jag har aldrig sett dig så glad på jobbet
som när du jobbar med Emma ; ) Hehe.. Hon och jag är som syskon,
kännt varandra sen 2 års ålder, så känner man varann ut och in : )

Nehe, om man ska hoppa i säng, eller joina syrran vid tv:n.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0