Wooorkit baby

Kul liv man har.........
Jobbade igår, jobbade idag, (stått i kassan heela passet
och ropade ut ett nr för första gången, ojoj..var ju lite småjobbigt,
"24 varesgoda", kommer tom. med nr, HAHA)
sen ska jobba natt fre & lör :-/
Men så äre väl att vara "stor", inte för att jag någonsin
kommer bli så där riktigt vuxen o pryd, men endå..
Visst, det är bra att hova in pengar, men man vill ju vara liiite
ledig också, menmen.. Jag ska vara glad, finns dom som inte
har nå jobb alls.. Men man blir fan trött.. Men ska försöka vara uppe
en stund nu, pga. nattarbetet som kommer..

Menmen, vi hörs väl.. När jag är ledig nån dag (=aldrig) ; )

God Natt

Kommentarer
Postat av: Hannah

De visste jag icke, men vi får väl se nått annat då :) Lycka till på jobbet min sköna böna!

2007-12-14 @ 17:27:59
URL: http://ejnersten.blogg.se
Postat av: Elin

Glöm inte leee på jobbet Ämmaa ;) När jag jobbade igår här hemma va jag nära å börja tokskratta så fort jag hälsade på en gäst..för jag tänkte på hans VEM ÄR DOOO. fan, han har hjärntvättat meeej =)

2007-12-14 @ 18:45:28
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Elin

Haha ja, tänk på dä så nlir allt lite roligare =) Nae jag har rätt mycke kvar där så jag å Alexandra ska åka upp på måndag å hämta dä sista..sen stannar vi i Kläppen en natt sen åker vi hem igen..miniroadtrip typ =)

2007-12-14 @ 20:08:17
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0