Snart dax igen

Yees, kom hem vid 03.30 i natt/morse.. Kalla det vad ni vill.
Gick bra att jobba natt (bara för att jag fick sluta kl:03 ist för kl:7, som man
gör när man jobbar dessa nattpass)
Hehe, så det gick alldeless utmärkt, var t.o.m kuuul :-D
Tack vare arbetskamraterna en hel del må jag tro..
Dessutom gjorde jag massa olika, lagade lite mat :-O det var sköjj,
gjorde mackor (för det hade kvällen tydligen inte gjort, för det ede på mackvagnen)
helt själv, förut har jag bara hoppat in i fem min för nån ska ut o röka.
Sen stog jag i kassan då :-)
Men det var kul att börja laga lite mat, tror det är lättast att lära sig det på natten,
inte lika mkt folk heela tiden, utan på natten kommer dom i omgångar.

Så ska snart iväg igen.. Och Sofie ska jobba med mig i natt :-D iih!
(fast hon får gå till kl:7, medans jag får gå hem vid kl:3, jag vet att hon tjänar mer
än mig på det, men ni ska veta hur jävligt det är att jobba i 10 timmar på natten, inte kul
om man inte är en nattmänniska, iofs så är jag det annars på helgerna, men det är under andra
förutsättningar ;-) ) hehe..
Ska gör mig iordning nu..

Vi hörs ;-)

Kommentarer
Postat av: Nadina

Vill du vinna en bloggdesign?

2007-12-15 @ 19:08:03
URL: http://browneyed89.blogg.se
Postat av: Elin

Haha japp..jag har kvar nyckeln..så jag kan smita in där utan å behöva snacka mä nån om jag inte vill =) har inte snackat ett dugg mä Karin faktiskt. blir väl imorrn när jag kommer dit..ä dä nåt jag ska hälsa te våra kära vänner från er? ;)

2007-12-16 @ 19:41:11
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja saknar dig på nått vis, känns som de va länge sen vi sågs fast det egentligen inte va det. jaja, hoppas vi ses på Onsdag:D PUSSIGULLI

2007-12-16 @ 21:33:39
URL: http://haderajan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0