P-bot

Jag har klarat mig i 2 år och 9 månader.. (nästan 10 mån)
Och som kom den första jäveln i förrgår..
En parkeringsböter på 600 jävla kronor :-( Så jävla typiskt,
innan jul o allt.. Tur att man har en snäll pappa som betalar :-)
Men ändå.... ÅH! Frustratioooooon

4 dagar kvar till jul då, hm..
Är inte mycket för julen alls, årets långtråkigaste dag
och så får man ont i magen av allt man promt ska trycka i sig.
Att man aldrig lär sig..
Och samma gamla Kalle Anka avsnitt, va-r-je, varje! Förnya er
är kanske något att tänka på..

Gud vad jag gnäller.. Men det är så jag känner! Usch!
Och inte har jag kunnat sova heller, vridit o vänt på mig typ hela
natten o gick upp 6 imorse..

Hoppas ni haft en bättre vecka än mig !!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh, va suuurt mä böter :S

2007-12-21 @ 09:56:39
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0