Killar, killar och åter killar

Ibland undrar jag faktiskt varför dom finns?
Någon som har ett r i k t i g t bra svar på det?
Dom är ju bara för mycket, blir så trött på A L L A killar. (de flesta av dem iaf)

1: Antingen är dom världens smörigaste/snällaste (allt för att få hem en)
   "Fan va fin du är, Jag vill verkligen lära känna dig, Jag är verkligen inte sån, Å, du är underbar"
    åh blablabla.. Sedan: Har du mitt nr? - Ja.. Bra, vi hörs. TJENA.. Never again

2: Vill träffas, men vill inte vara tsm. När man väl ses är allt så HIMLA bra osv.
    Har precis gjort slut o är absolut inte intreserad av att hålla på med nån annan,
    Några dagar efter är det en ny brud om gäller.. Och fattar inte varför man aldrig velat känna denna person

3: Den almänt dryga/fula typen som aldrig ger sig..
    Fast dem tror att dom är störst, snyggast & vackrast, kan få vem dom vill hur lätt dom vill.
    Fattar inte att dom kan ha sånt bra självförtroende. Bara för att dom anser sig vara SÅ populära
    och umgås med rätt personer o har pengar osv osv osv.

Någon som håller med? Bort med killarna, haha.. Vi klarar oss lika bra utan er!
fast visst, finns säkert helt underbara killar därute, bara det att jag aldrig stött på någon, den, det

Kommentarer
Postat av: Ancha

Haha håller med dig till 100! :)

2007-12-30 @ 11:23:24
URL: http://newshit.blogg.se
Postat av: Elin

Å du Ääämmaa..dom ä inte ett dugg bättre här i Hultaaan så förvänta dej inte drömprinsen när ni kommer hit..haha =) Gott Nytt Åååååår!

2007-12-30 @ 19:07:04
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0