Inspelning av musikvideo & Stjärtsalva

Jag o Sis drog till västerås igår..
Skulle kika på något att ha på mig på nyår, men jag
orkade inte det.. SÅ mycket folk, överallt.. Och julmusiken spelas
som bara sjutton inne i affärerna o alla går o sjuger högt o falskt,
gaah.. Vad ska alla människor ut o göra? (jag vet att jag också var ute.
men de var ju för att Sis skulle köpa de sista klapparna o då passade jag på).
Men ville hem lika fort igen, får ju nästan panik.. (inte, men nästan, heh)

Senare så drog jag till Mallan, där Hannah också befann sig ; )
O herregud vad vi skratta o höll på.. Malin filmade oss, så vi gjorde
1½ musikvidero kan man nästan säga :D
O knäppte kort o höll på.. Började vid bordet och slutade på golvet i ett hörn, haha..
Och så blev det lite stjärtsalva m.m :D Dom drack o jag slog in Mallans julklappar..
Sen bestämde vi oss för att åka till nån Danne som hade fest, men det var så där,
si vi stannade i 30 min kanske, sen åkte vi hemåt igen..
Men kvällen var R I K T I G T kul hos Mallan ; )


Och idag skulle jag ner till systemet, i sista sekund.. Hann inte igår!
Och halva Enköping befann sig väl också där inne, man fick typ trycka sig igenom
o förbi folk för att komma fram, huh.. Och jag SLAPP visa legg, den ni :D

Nehepp, Sweet home alebama har börjar nu o jag har missat 20 min,
så ska flytta mitt arsle en våning upp..

HEEJ SVEJS

Kommentarer
Postat av: Hannah

yees! den kvällen va skiiitkul : )

2007-12-22 @ 22:04:11
URL: http://ejnersten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0