Annandagen

Ja, för sjutton.. Det blev en tvådagars iaf!
Jag som INTE skulle gå ut.. Hm!
Sis & Fi så gott som t v i n g a d e med mig ut..
Så efter mycket om och med, så gjorde jag mig i ordning o drog
till Jens på fest. Fi jobbade till kl:21, så kom hon dit efter jobbet.
Var riktigt trevligt där.. Mycket gamla ansikten som man inte ser/träffar så
ofta. Gamla pojkvänner (sen 6e klass), haha. Gamla klasskamrater
och arbetskamrater : ) Var en salig blandning på folk, o det gillar jag.

Sen blev det taxi ner till joar blå.. Var ingen kö, heh..
Och inte spec. mycket folk. Lagom, till skillnad ifrån juldagen, det var jobbigt.
Var kvar till slutet (då är det som de ska), haha.. Och jag blev kär i Paulinas kappa, åh!

Idag har jag då mått riktigt d å l i g t! Kom väl upp för en timme sen,
har legat med m-i-g-r-ä-n helvette HELA daaaagen :'( Fyfan!
Jag unnar inte ens min värsta fieénde migrän, det är så hemskt. (inte för att jag har nån, men om)

Den har fortfarande inte släppt helt. Usch! Var nära att ta en kniv o hacka i huvudet
för att låta lite smärta ge sig av..
Nu håller Hanny på att skicka mig Sunes Jul, heh.. Lär ju ta ett tag, menmen.

Hoppas ni andra mått bra idag iaf, till skillnad ifrån en annan, huh!

Kommentarer
Postat av: Elin

Preciiiiis. Hultan är respekt! =)

2007-12-28 @ 10:35:47
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0